Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 uten at det blir kleint? En trekant med meg, mannen min og kompisen vår som vi stoler hundre prosent, og er trygge på.. Er ikke snakk om de to sammen. Kun oss tre i samme seng.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #2 Skrevet 15. januar 2011 Foreslå samtidig at neste gang kan han velge en av venninnene dine å ha i senga sammen med deg:)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #3 Skrevet 15. januar 2011 Det er nemlig der det blir rart..Det er ingen av oss intr. i egentlig. Vi har tullet lenge om trekant, og legger litt opp til det når vi er ute. Så jeg tror det er muligheter/ønske om det sånn egentlig. Men det blir som regel med tullingen. Så hvordan spør jeg uten at det blit teit? Ingen her som faktisk har hatt trekant før som kanskje kan svare?:-) HI
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #4 Skrevet 15. januar 2011 Misunnelig!! Du får poste hva du spør om, kanskje jeg også kan få noen tips
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #5 Skrevet 15. januar 2011 Neste gang dere tuller med det, så sier du til kjæresten din at du er seriøs og at du virkelig har lyst på trekant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå