Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Er dette vanlig? Fikk sånn nedpress i kveld.. Og dermed skikkelig ubehag når jeg bøyer med framover eller beveger hoftene.. Skal det være sånn her fram til fødselen blir jeg gal!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 hehe d tror jeg nå helst ikke.. Har to gutter på 8 og 10 år, og de kom begge etter termin. Nei jeg har ingen som helst tro på fødsel nå, men lurte heller på om det er flere som har opplevd å få nedpress så tidlig.. Mulig dette går over etterhvert da.. Håper på det!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #4 Skrevet 15. januar 2011 tror jeg starta med nedpress rundt uke 27-28 og har det enda. Er nå uke 33 og ikke noe tegn til fødsel enda gitt. Så beklager, men du er nok like uheldig som meg med det og må nok gå sånn en stund. Var foresten å badet i svømmehalen i dag, og det var en helt uforglemmelig opplevelse.. ingenting vondt og null nedpress (Hver gang jeg bader får jeg en trang til å tisse etter, eller at jeg må opp av bassenget for å tisse, tror de fleste har det sånn), men i dag var det en befrielse å ikke føle seg tissatrengt som jeg ellers gjør 90% av døgnet. Så bad mye om slimproppen ikke er gått.. (jeg liker ikke å vise meg i bikini, ikke nå i hvertfall) men går omtrentlig naken om jeg måtte ha gjort det for å bada igjen... Så prøv å bad masse Beste befrielsen jeg har hatt noen gang tror jeg
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #5 Skrevet 15. januar 2011 Hurra... Gleder meg til resten av graviditeten altså.. Skal prøve bassenget ja! Supert å få slike tips. Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå