Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Jeg er så dårlig på å ta imot komplimenter at jeg blir helt satt ut når jeg får dem. Ikke slike komplimenter som går på utseendet, for jeg liker ikke at kroppen blir vurdert, men komplimenter som bekrefter hva jeg kan og som bygger opp om det som er viktig for meg. Puh.. Nesten tøft å få høre at jeg duger..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Ah,helt enig, sånn er jeg også...Blir helt rar når folk kommer med komplimenter...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Øv deg. Øv inn et par replikker som du kan si, for det er veldig kleint med folk som ikke klarer å ta imot et kompliment. Et kompliment er jo som en gave, og da takker man. Så si for eksempel: - tusen takk - så hyggelig av deg å si det - synes du? Takk!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 samme her! jeg har akkurat lagt merke til at jeg gir et NEGATIVT svar hver gang noen sier noe pent til meg, og det er sikkert utrolig dumt! "så fin du ble på håret!" Nei, det ble ikke helt som jeg tenkte... "så fin jakke du har fått deg!" Nja, det var ikke helt sånn jeg tenkte meg, men den var på salg.... osv osv.... sikkert noe folk har lagt merke til, fordi jeg selv ENDELIG la merke til det! jeg unnskylder meg!!! hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Jaja.. jeg vet det og klarer det bedre ansikt til ansikt fra f.eks venner, selv om jeg blir litt "hektisk" når det blir sagt, og litt satt ut. Jeg klarer å si takk, men inne i meg blir det småkaotisk. Jeg blir glad og sjokkert samtidig. hi
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 00.21 Det er dumt, vi vet jo det. For min del handler det om at jeg er vant med negativ kritikk og forberedt på det. Jeg er vant med å kjempe og ikke få noe gratis. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå