Gå til innhold

Hvilken søskenvogn skal vi velge søskenvogn?


lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan si meg det... hehe

 

Har sett på den GT safari men hvor får man kjøpt den.

 

Blir ca 20 mnd mellom de.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sjekk ut Koelstra...den er helt super...GT er tunge og breie....Koelstra er lett og helt super å trille...og den får du gjennom alle dører...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har GT safari og digger den, knallgod og lett vogn som er en DRØM å trille. Kjøpte min brukt på finn for 1200 kr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, men vet dere hvilken butikker som selger disse?

 

Kommer ikke GT gjennom alle dører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den kommer ikke inn gjennom inngangsdøra vår hjemme, men klapper den bare sammen før jeg bærer den inn. Kommer meg stort sett veldig greit fram i butikker osv, så ingen problemer så langt=)

 

Selges billig her;

 

http://biteringen.no/produkter2/barnevogner/type/tvilling-og-sosken/gt-safari-dobbel/

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fan av Phil and ted sin søskenvogn. Siden elsten din vil være 20 mnd eldre, og kanskje går i barnehage? Så er det så fantastisk greit at man kan klikke av det ekstra setet, legge det igjen i barnehagen og plutselig ha en singel vogn. For den eldste kommer nok kanskje ikke til å alltid være med på turen? Og den er veldig god å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riktig, han kommer ikke alltid til å være med. Derfor jeg ikke er så veldig intresert å betale 10000 for en vogn. Kommer til å bruke enkeltvogn på dagtid. Så det blir til fra barnehagen, turer og helgene den blir brukt.

 

Skal se på de dere nevner. Setter stor pris på alle meninger om de forskjellige vognene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt OTH urban jungel tvillingvogn. Koster litt men siden vi fikk den brukt for 1500 var det jo helt greit. God å trille. Hadde bag til babyen da han var liten. Lang rygg slik at den fortsatt passer til stor jente på snart 4 (men er begynnt å bli litt trang til henne nå....) Har hatt 18 mnd mellom mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...