Gå til innhold

Han mannlige jordmoren Borzoo


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er sikkert dyktig, men jeg syns han er litt ekkel, jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes han bare er helt herlig! For en positiv person:D

Skrevet

Jeg digger han. Glatt skulle han fått tatt imot alle mine barn! Dyktig og morsom :)

Skrevet

Vil gjerne ha en mannlig jordmor :) Og synes han virker knall å ha med på fødsel altså!

Skrevet

Hadde jeg bod i nærheten av der han jobber, og ikke hatt en komplisert fødsel sist, hadde jeg søkt meg til den fødestuen i håp om å får han som jordfar.

Han virker utrolig dyktig, rolig, betryggende og har verdens snilleste øyne.

Er 100% sikker på at han ville fått meg til å føle meg tygg i en så stressende situasjon som en fødsel er.

Skrevet

Synes han virker super jeg :-)

Skrevet

Er dere forelska i han kvinnfolk??

Skrevet

utrolig dyktig, men jeg hadde fått fnatt av frisyren og det gebrokne språket!

kall meg rasistisk, men sånn er det!

helst ville jeg hatt en kvinnelig jordmor ja!

Skrevet

Nå jeg leste det som stod i den linken forstod jeg det slik at farmora hans var en mann. Ikke rart han er en smule rar.

Skrevet

Har ingenting imot mannen, men tror han hadde kræsjet litt med min personlighet. Jeg blir litt stresset av folk som skal prøve å bli kompis med meg i slike situasjoner, liker heller å holde litt avstand fra helsepersonell. Noe som er rart siden jeg er sykepleier selv og ikke er den som holder mye avstand til pasientene mine...

Skrevet

Jeg er også sykepleier, og jeg er også slik. Ønsker mest mulig fred når jeg skal føde, ønsker minst mulig kontroller og snikk snakk når jeg går gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...