Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Han er sikkert dyktig, men jeg syns han er litt ekkel, jeg..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Synes han bare er helt herlig! For en positiv person:D
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Jeg digger han. Glatt skulle han fått tatt imot alle mine barn! Dyktig og morsom
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Vil gjerne ha en mannlig jordmor Og synes han virker knall å ha med på fødsel altså!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Hadde jeg bod i nærheten av der han jobber, og ikke hatt en komplisert fødsel sist, hadde jeg søkt meg til den fødestuen i håp om å får han som jordfar. Han virker utrolig dyktig, rolig, betryggende og har verdens snilleste øyne. Er 100% sikker på at han ville fått meg til å føle meg tygg i en så stressende situasjon som en fødsel er.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #8 Skrevet 14. januar 2011 Han har faktisk tatt imot sitt eget barn! http://www.nrk.no/programmer/tv/migrapolis/1.3858391
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #12 Skrevet 14. januar 2011 utrolig dyktig, men jeg hadde fått fnatt av frisyren og det gebrokne språket! kall meg rasistisk, men sånn er det! helst ville jeg hatt en kvinnelig jordmor ja!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #13 Skrevet 15. januar 2011 Nå jeg leste det som stod i den linken forstod jeg det slik at farmora hans var en mann. Ikke rart han er en smule rar.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #14 Skrevet 15. januar 2011 Har ingenting imot mannen, men tror han hadde kræsjet litt med min personlighet. Jeg blir litt stresset av folk som skal prøve å bli kompis med meg i slike situasjoner, liker heller å holde litt avstand fra helsepersonell. Noe som er rart siden jeg er sykepleier selv og ikke er den som holder mye avstand til pasientene mine...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #15 Skrevet 15. januar 2011 Jeg er også sykepleier, og jeg er også slik. Ønsker mest mulig fred når jeg skal føde, ønsker minst mulig kontroller og snikk snakk når jeg går gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå