Nytthåp2012 Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 En MA i april og en SA i november. Hvorfor meg? Hva feiler det meg? Er det noe galt med kroppen min? Kan jeg ikke få barn? Det tror jeg er tanken til alle som venter og venter på at det endelig skal klaffe. Vet egentlig ikke helt hvorfor jeg skriver dette innlegget, men tror jeg bare trenger å få det ut. Hver mnd etter TR stiger forhåpningene. Denne gangen må det klaffe. EL-test nærmer seg. EL-test er positiv og mannen lokkes til sengs. Ligger med pute under rompa 1/2 time etterpå. Tenker at denne gangen skjer det. Går og leter etter symptomer på at jeg er gravid. Tror jeg kjenner festesmerter, litt mensmurring og kanskje jeg har litt ømme brystvorter. TR nærmer seg, begynner å spotte litt. Tenker/håper at det gir seg. Sikkert bare en festeblødning. TR slår til for fullt. Alle forventninger er borte. Hvorfor meg? Er det noe galt med kroppen min? Og sånn går det mnd etter mnd. En evig ond sirkel. Men denne gangen må det klaffe... :-)
Lille diamant Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Hei! Så bra at du skriver ned tankene dine her inne. Jeg har mistet 5 ganger selv, og kjenner igjen det du skriver. Holder meg mest inne på forumet som heter habituell abort, for der er det mange damer som også har mistet mange ganger. Vil anbefale deg å gå inn der å lese om du ikke allerede har gjort det..for der finner du nok mange av de samme erfaringene og tankene som du selv sliter med. Kanskje det kan hjelpe litt? Ønsker deg masse lykke til, og håper at det snart blir din tur!
Nytthåp2012 Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2011 Kikket akkurat innom det forumet nå og kjenner at bare ved å lese overskriftene blir jeg deprimert. Har enda ikke mistet håpet, så velger å holde meg her sånn at jeg kan holde motet oppe. Misforstå meg rett. Lykke til med prøvingen for deg. Håper det klaffer snart!
Lille diamant Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Det er egentlig ikke så deprimerende som det kan se ut som, da de aller fleste der inne faktisk har fått barn men forstår hva du mener! Lykke til ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå