Gå til innhold

etter at jeg gikk ut i perm så sier barnehagen hele tiden at 2 åringen vår er syk,.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

de sender han hjem for sutring og mye annet tull,.

 

jeg er hjemme med en liten baby på bare noen måneder. dette vet barnehagen og de sender 2 åringen hjem bare han sutrer litt,

 

jeg er så oppgitt,.

 

jeg og min mann har hatt møte i barnehagen pga dette men de gir seg ikke,.

 

vi har hvert hos 3 ulike leger og alle sier ungen vår er frisk,.

 

hva skal til for at barnehagen gir seg. blir så sinna. bor 100 meter fra barnehagen, men vi betaler for en plass i barnehage og ønsker å ha ungen der når ungen er frisk,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi barnehagen klar beskjed om at hver gang han blir sendt hjem så tar dere han med til legen. Blir han friskmeldt, be legen skrive en lapp om dette til barnehagen, og nekt å betale for disse dagene. At de ikke orker ta vare på gutten deres er en ting, men da burde de absolutt ikke ta seg betalt for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de ikke gir seg så gå videre med det...

 

De skal ikke holde på slik så lenge at barnet faktsik er friskt, har selv opplevd et par ganger at de har ringt etter oss når jentungen har vært litt sutrette(noen ganger pga lite søvn men da har vi sagt at de kan prøve og legge henne tidligere og at hun får sove så lenge hun vil) Det har heldigvis blitt bedre, men noen ganger har de sagt hun har feber, vi henter og kommer hjem og ungen har ikke feber og har energi som bare det.

 

De gjør det nok fordi de vet du er hjemme og derfor går det sånnsett fint at du har han også hjemme. Men dere betaler for barnehage plassen og barnet skal da få lov og være der så lenge de har åpent og barnet er friskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje 2 åringen savner mamma, og virker mutt og trist og barnehagen tolker dette som sykdom?

 

Mange barn som savner mamma litt ekstra etter de er blitt storesøsken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme gjør visstnok bhg til en venninne. Hun har bare barnet deltid i bhg, og ønsker at han skal være der de få dagene i uken, men de ringer hele tiden for han er sååå syk. De har også vært hos legen, og det feiler ingen ting. Var med henne ene gangen når de ringte. Dette var altså bare en times tid før han skulle hentes alikevel, så ringer de, at nå måtte hun komme å hente med en eneste gang, for han var så veldig slapp og syk, og hadde hele 37 i feber!

 

Venninna mi ble helt oppgitt og på gråten, for dette gjorde de nesten hver eneste dag han var der å nå var hun så lei. Jeg måtte bare le, for 37 er da ikke noe feber. Og gutten var forresten helt i form når han ble hentet.

 

Man må jo bare lure på disse barnehagene. Sender de hjem de barna de ikke liker, eller hva er det for noe? Jeg synes iallefall det er meget rart, og tror venninna skal bytte bhg på gutten nå for å slippe det tullet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye usaklig klaging på barnehager her inne. =)

 

Barnet ditt savner kanskje mammaen sin? Er ganske vanlig å virke litt " syk" etter at man har blirr storebror! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slipper problemstillingen, da mannen er lege, og jeg studerer medisin. Ikke så lett for tantene å insistere på at ungen er syk når faren kommer å henter og ingenting er galt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...