Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 produkt til pigmentflekker i ansiktet!!! Noen anbefalineger? vær så snill...føler med stygg med disse flekkene, en stor i panna og litt under øyne, er det mulig å få fjernet? og hva nabefaler dere?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 skal egentlig stå: anbefalinger og anbefaler....går litt fort her ser jeg
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Jeg har ikke erfaring med det selv, men tror spa og skjønnhetssalonger har mulighet til å fjerne dette. Mener mamma sa hun skulle gjøre det på et spa..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 okei, men fjernes de permanent da eller kommer de tilbake? Huff, liker jo å kunne sole meg litt i syden å sånn, men må hele tiden tenke på de stygge flekkene!!!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Google pigmentflekker, evt. fjerning av pigmentflekker. Det kommer mye info der ) Jeg vet nesten ikke hva det er selv..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 hehe nei det skal du være glad for:) men takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 Ja!! Jeg har svar til deg. Jeg har vært hos to leger med dette. Etter første svangerskap hadde jeg masse pigmentflekker i ansiktet og gikk til en plastisk kirurg og tok laserbehandling. Det kostet et par usen og pigmentflekkene forsvant helt. De samme flekkene kom aldri igjen men etter neste svangerskap hadde jeg noen nye flekker. Gikk da til dermatolog. Hun ga meg to kremer. En som heter Obagi clear og en vitamin A syre. Etter en eller to uker var pigmentforandringene HELT borte (enda bedre enn etter laser) og hudfargen min var jevn og klar. Bruker et tynt lag med clear hver morgen. Og solkrem selvsagt!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #8 Skrevet 14. januar 2011 Jeg er fortsatt i sjokk over hvor bra Obagi Clear virker. Legen sa at den kom til å være nok og at laser var unødvendig, men jeg trodde ikke helt på det. Men jeg er såå fornøyd. Føler at jeg kan slappe mer av nå.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #9 Skrevet 14. januar 2011 TUUUUUUUUUUUUUsen takk for svar:) da skal jeg teste ut dette, føler de flekkene tærer på selvtilitten! tørr ikke bade uten sminke engang! men må jeg til hudlege da? og må man bruke kremen utover de to ukene visst flekkene er borte??? og siste spørsmål, pris? selv om det ikke er så farlig! Flekkene skal bort!!!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #10 Skrevet 14. januar 2011 Vitamin A syre får du kun på resept. Den er ikke dyr. Men det virker over laaang tid. Du vil ikke se umiddelbare virkning. Den fører til at hudcellene fornyer seg raskere. Den virker også mot arr, kviser og rynker. Den kan ikke brukes ved amming eller graviditet. Obagi Clear får du kjøpt på nettet. Den koster vel 400-500 kroner og holdt meg i ca 5 mnd. Virkningen på Obagi går bort hvis du slutter å bruke den. Laser koster mer. Vet ikke hvor mye. Jeg betalte noen tusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå