Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Er dette skinn stoff? Eller vanlig som møkka setter seg fast på? http://www.mypram.de/Teutonia+Fashion+Tragetasche+2010.htm
Maia&Mathias <3 Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Hmm, vanskelig å se! Kan du ikke skrive mail til de på engelsk å spør?
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Det er et vindtett stoff utenpå og noe fløyel inni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå