Mamma til gutt og jente:) Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Jeg falt på isen i dag, landet på ryggen og slo korsrygg, bekken og bakhodet. Er stiv og støl, men føler meg ellers i fin form. Har kjent godt med liv etterpå. Hadde dere kontaktet lege? Med tanke på babyen, Evt løsning av morkake? Har ingen blødninger.... Er jo fredag i dag, så må enten ringe føden, eller vente til mandag morgen.... Hva hadde dere gjort???
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷXenalita Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Ville ringt føden og snakket med de.. Er ikke sikkert de vil ha deg inn, men alltid greit å få pratet med fagpersonell.
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Jeg hadde kommet til aa kontakte legen ja. Bedre aa vaere helt sikker selv om det ser ut til aa vaere bra alt sammen. Oensker deg lykke til! Alt er sikkert i skjoenneste orden:)
Mamma til gutt og jente:) Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2011 Ringte føden i dag morges, og fikk beskjed om at egentlig burde jeg kommet inn rett etter fallet til observasjon i et døgn med tanke på løsning av morkake. Endte med at jeg måtte komme inn for en CTG. siden det var gått så lang tid siden fallet uten at jeg hadde blødd, så slapp jeg innleggelse. Alt så bra ut. Men jenter, faller dere på isen, så ring føden med en gang! Det er visst det riktige å gjøre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå