Gå til innhold

Trist blogg om en alene pappa..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leste innlegget "Oppdatering om jentene" og selv om det er trist at mamma er død så er det direkte smakløst å skrive så detaljert om barna, om deres sorg og deres utvikling.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke vært inne å lest men jeg har hørt om den bloggen.

 

Må si meg enig i andre her om at en ikke bør utlevere så mye. Tror også det er lettere at en ikke klarer gi slipp når en har en slik blogg. Det blir jo rett og slett dyrkelse av tapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke det der jeg. Han der har tre barn, men to med henne og et i mellom. Hva skjedde med hun Andrine? Ikke så god på å finne frem i blogger jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte også på det der. Men hun hadde ei fra før, han hadde en, også hadde de den minste i sammen... Andrine tok livet av seg i desember 2009 tror jeg, da var minste bare noen få måneder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En blogg spiller liten rolle for evnen til å slippe taket. Det er individuelt og styres av mange faktorer, slik som uventet død, katasrofepreg, dramatikken og forholdet mellom avdøde og sørgende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen fra Mosjøen her som kan bekrefte at dette er sant ? Det er jo en liten plass, så dersom dette er sant så er det sikkert slikt folk vet om. Syns det er utrolig trist om dette stemmer.. Stakkars jente og stakkars barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I dag skulle Noah sebastian blitt 1 år. Men han er ikke blant oss lenger, vi fikk bare låne han en liten uke:(

Har vært på kirkegården å tennt lys til han å andrine i dag, savn andrine mest i heile verden:(

Hun var min store kjærlighet <'3"

 

det står der. kanskje de døde under fødsel? dont know. trist uansett og han må få sørge hvordan han vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun døde ikke under fødsel, i følge søsteren tok hun livet av seg, tre måneder etter at datteren ble født...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der står at hun hadde hjerneblødning, hvis hun i tilleg skulle gitt fødsel til en sønn, så kan det hende at det gikk gale under selve fødselen. At det var to liv som gikk tapt, som nevnt i bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noah sebastian var en sønn hun hadde, født februar 2009, døde 4 dager etter fødsel. i desember 2009 tok hun sitt eget liv. RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,Eg heita Andrine å er ei jente på 17 år, Fra Mosjøen. Har ei datter som e født 01.01.08 Å ei datter som e født 09.10.09

 

Hun døde 6. desember 09.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi hun ble gravid rett etter fødsel. barnet som ble født i september 09 bl født fortidlig. de stoppet fødselen i mange uker men så kom hun tilslutt fortidlig. har dere fler spm så les bloggen så får dere alle svarene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk!

Stilte spm ved det rett og slett fordi det hørtes usansynlig ut. Ikke annet enn det. Bloggen har jeg ingen intr av å lese. Finner ikke andres liv SÅ intr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...