Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Ser så god ut! Er den varm? Hvordan bruker dere den?
Papegøyeblomst Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Har vldig god erfaring med den... Har hatt den typen med glidelås, ikke knapper. På kjølige høst/vårdager har vi brukt kun den som yttertøy utenpå vanlige klær, og om vinteren som mellomlag under dressen. De trengs jo ikke vaskes så ofte - tror jeg vasket min 3-4 ganger på et år ( på 30 grader ullvask med nøstebarn ullsåpe), og den er like fin. Har fått mange kommentarer om at "åh, så deilig den dressen ser ut". Skulle gjerne hatt en til poden i år også, men den kommer desverre ikke i større strl enn den vi hadde ifjor...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 fantastisk! Kjöpte den tiil snupp når hun var 1,5 år. Passer ennå blir snart 3. Brukt den på trilleturer, butikken, soving i vogna, under dress på kalde dager, ja til alt. Kommer til å kjöpe til nestemann også, og evt kjöpe ny til jnta også. Evt da som bukse og genser, vurdere til hösten, fantastisk god iallefall. Hadde ikke klart meg uten den! Beste investering ever. Viser ikke at den er vasket.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Takk for svar, har sett meg ut de jakkene eller gensrene i ullfleece.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå