Gå til innhold

Blogglesing..

Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er helgen kommet og da er det koselig å sitte og lese litt blogger syns jeg.. Har du blogg? Jeg har lagt ut link her tidligere, men gjør det igjen. Kan jo hende det dukker opp noen nye blogger, jeg ikke har sett :o) Hvis dere vil lese min blogg, så er adressen: http://www.detvakreste.blogspot.com/

Legg deg gjerne til som følger :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke blogg selv, men titter innom noen innimellom (mer eller mindre fast). Noen blogger er jo så dårlige at det nesten er gøy å lese og andre skriver så bra at maan blir fascinert. Andre opplever så mye rart at man synes det er spennende og noen relaterer man seg så til selv at man føler for å kikke litt :-)

Selv har jeg ikke tid til å blogge, samt at jeg ikke er en av de som vil legge ut dagboken min på nett, og har ikke noen hobbyer som jeg kan skrive om heller. Mange som er så flinke å bake kaker, sy, strikke, lage fine ting at jeg har jo minst 100 tommeltotter i sammenligning!

Skrevet

Koselige blogger :o)

Fler som har? :)

Skrevet

veldig koselige altså ;)

Skrevet

Så kjekt å lese bloggene deres!

Jeg begynte å blogge så smått, men avsluttet bloggen og vurdere nå å starte en ny en. Men, kan dere si meg litt om hvordan blogg-plattformene deres er, f.eks blogspot - er den enkel å håndtere, legge ut bilder, endre design og ikke minst hva er prisen?

Skrevet

Jeg blogger på Wordpress. Det er gratis og uten reklame (stooort pluss).

Wordpress er veldig brukervennlig, du kan velge norsk som språk, kontrollpanelet er oversiktlig og har mange muligheter. Du kan enkelt bytte design og layout (er mange å velge i) og du kan laste opp ditt eget toppbilde.

Det er god plass til bilder og det er lett å legge ut bilder.

Jeg har blogget på Wordpress i mange år og jeg trives veldig godt.

Skrevet

Så flott, har ikke hørt så mye om Wordpress,men da skal jeg sjekke ut det-takk for tips:)

Skrevet

Blogger litt innimellom, men prøver igjen å gjøre det oftere :P Vært litt lite motivert siden jeg har slitt med designet på bloggen, og vurderer å bytte til blogspot eller wordpress som sies at er enklere på designet for de som ikke er skikkelig proffe på sånne ting.. :P

den er ihvertfall, www.siignem.blogg.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...