Gå til innhold

En kollega ble sinna på meg idag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi satt alle sammen og småpratet etter morgenmøte idag, så kom vi innpå julebordet vi skal på i morgen, og hva vi skulle gå med osv.

Så sier jeg at jeg skal kjøpe ny kjole, og åå fleip "ja, og kanskje jeg skulle skulle kjøpt meg en ny truse i samme slenge". (intern humor på jobb, truse i annen hver setning).

Så svarer en av de gamle sure kjerringene "ja, det er kanskje lurt, vet jo aldri hvem du blir med hjem, hehe". Hun sa det på fleip, men jeg vet jo at hun egentlig mente det. Hun kommenterer alt og alle.

Så lo jeg og svarte "hehe, nei, på seg selv kjenner man andre", og så lo vi.

Så kommer hun til meg senere på dagen, og sier at hun skal ha seg frabedt slike kommentarer. What? Jeg svarte henne jo bare på fleipen.

Damen skulle sikkert likt og visst at jeg ikke har fått meg noe siden mars 2009!!! Haha:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan da ikke komme med en slik kommentar og forvente at man er freda og slipper å få noe tilbake. Hehe, for en dum dame:)

Skrevet

Synes svaret ditt var helt på sin plass jeg. Heia deg!!!!

Skrevet

Den som er med på leken...

Hadde nok sagt det samme som henne da, at da vil du ha deg frabedt fra slike kommentarer.

Skrevet

Hahaha, for en dum kollega du har :) Hun føte seg tydeligvis truffet. Hvordan reagerte du / hva sa du da hun sa hun ville ha seg frabedt slike kommentarer ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...