Gå til innhold

jeg vil bli SPÅDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kremt..

Men jeg har lyst å bli spådd... har aldri blitt det... og aldri turd.......

Men det er bare å sette i gang..om noen har lyst mulighet. Det ville gledet mitt hjerte stort !!

fødselsdato er 10.10.1975

På forhånd så meget takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en amatør, men jeg prøver til noen proffe tar over.

Du er en nysgjerrig person som føler i blant at du står litt stille i livet. Ønsker at noe spennende skal vente etter neste korsvei, men er litt "lat" og gjør ikke så mye selv for at ting skal skje. Her er det lurt å stå litt mer på selv. Ikke sitte å vente på gjerdet for å si det slik. Du har gode muligheter for å oppleve noe spennende på vårparten. Jeg ser noe innenfor kjærlighetslivet som vil være spennende. Da i tiden april-mai spesielt.

Du er en ungdommelig person. Liker å være sammen med personer som er litt yngre enn deg selv.

Du er flink til å være takknemlig for de små tingene i livet. Du har lært at det er en nyttig egenskap. Ser også at du er snill, glad i familien og glad i vennene dine.

Si fra om jeg treffer på noe.

Skrevet

Vel... hvis du med ungdommelig mener leken og ungdommelig ( relatert til yrke feks..) så treffer du vel rimelig godt på det meste må jeg si!

Tusen takk for tiden din!! Dette var kjekt.

Noen flere...??

HI

Skrevet

Prøv meg også!! :-)

161279 Kjærlighet/graviditet?

Skrevet

Du er mann, eller dame. Jeg kan se at du er yngre enn hundre år. Antagelig har du barn. Du kommer til å leve helt til du dør sier krystallkulen min.

Skrevet

Du hadde forbausende mye rett du også 21.13... fnis fnis...

HI

Skrevet

Jeg ser du er blond med krøllete hår og grønnblå øyne mer blå vil jeg si.Du er kreativ ser du driver med scrapping.Du har to barn en gutt og en jente.Du er gift og bor i hus som er hvitt.

Si om jeg hadde rett?

Hilsen Spåkona

Skrevet

og du har en blå bil...opel vectra.

Spåkona

Skrevet

Som sagt er jeg ingen proff, men jeg kan prøve deg også og se hva jeg får inn.

Da jeg så fødselsdatoen din fikk jeg en følelse av at du allerede er gravid? Eller så er det at dette er noe som opptar deg så mye at du tenker på det nesten hver dag/mange dager i uken. Følelsen sier at det i hvert fall blir barn på gang eller fødsel innen 2011. Hmm.... Jente er første innskytelsen.

Du har hatt tre ganske dårlige erfaringer i kjærlighetslivet som har gjort at du til tider har lurt om på om preiket om "den rette" bare er oppspinn. Men det er det altså ikke. Her også ser jeg noe på gang på vårparten hos deg. Enten hos en du har nå eller noen du møter. Men her også får jeg en følelse av at du allerede er i et parforhold. Men noe vil foregå på vårparten. Her ser jeg noe mer nærmere sommeren. Ikke så tidlig som april for eksempel.

Skrevet

åhh, spå meg også=) 090886

graviditet

Skrevet

Jeg har også veldig lyst å bli spådd.

17.06.80

Får jeg jente eller gutt? Har termin om 3,5 uker:)

Hvordan er jeg som person?

Tusen takk:)

Skrevet

17.06.80

du får en gutt og som person er du omsorgsfullmen du har utrolig mye tanker.Vil kalle deg en tankefull person.

Du er for tiden sliten,sånn ellers er du en meget sosial jente med mange venner.Du har en rød bil og bor i leilighet.

Hilsen Spåkona.

Skrevet

spå meg også da!

hvilket kjønn får jeg osv.

090886

Skrevet

Kan du spå meg

12.02.1982

Hvormanga barn

Gutt eller jente

er gravid i 27uker

Livsglede

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...