trønderbærta :) Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Nevøen min skal feire bursdag i morgen,blir 6 år på søndag. Min søster lurte på om jeg ikke hadde noe tips til leker ungene kunne leke. Problemet er at jeg er helt blank på akkurat det! Noen som har tips og forklaring på bursdagsleker de kan leke??
Ulldott Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Fiske etter godteposer, eller skattejakt stolleken Flasketuten peker på bro bro brille ta de ring og la den vandre Vent med å pakke opp gavene til alle har kommet og sitt i en ring slik at alle får se på når bursdagsbarnet pakker opp.
olebrum78 Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Slå to fluer i en smekk, flasketuten peker på som lek når en skal åpne gaver. Den flasketuten peker på får gi sin gave til bursdagsbarnet!
trønderbærta :) Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2011 Takk for tipsene. Noen flere??
Gjest Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Stolleken er fin. Kjapp å sette igang og man har det meste som trengs. Leker med ballong. Alle får bundet en ballong med tau rundt ankelen og så gjelder det å være siste med usmellt ballong. Tampen brenner
1stor1liten =) Skrevet 15. januar 2011 #6 Skrevet 15. januar 2011 lakrisleken alle får hver sin lakrissnøre og så er det om å spise opp fortest uten å bruke hender.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå