Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Når fikk deres små smake godteri første gang?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Måtte sende melding til mamma og høre. Hun sier da jeg var rundt 5 år
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 1. mann ca 3. 2. mann er nå snart 2 og har ikke fått ennå. Han har ikke noe i mot å få tørka rosiner/aprikoser etc, og broren får dessuten minimalt samt også tørka frukt/druer o.l., så det går helt fint. Trodde det skulle bli umulig å holde nr 2 borte fra det, men det har ikke vært noe problem i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 Her har de godteri i barnehagen på liten avdeling. Jeg har gitt beskjed om at jeg synes det er dumt av de, men får høre at jeg er overdramatisk. jeg mener de ikke trenger det før de er nærmere 3 år..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 Snuppa spiste masse Non Stop på ett årsdagen sin =) Så får hun litt av og til. Mest sjokolade. Av og til potetgull =) Nå er hun 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå