Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Jeg går på p-piller (gjort i 11 år minus 2 graviditeter og amming), og det har kommet mer og mer de siste årene. Bruser lissom ikke helt når det skal skje noe,, Har sex 1-2 ganger i uka og det går jo greit når vi først er i gang, men jeg skulle ønske kroppen min ønsket sex mer enn det den gjør nå... Ofte jeg heller vil sove... Misforstå meg riktig, mannen min presser meg IKKE på noen måte altså, hender han bare vil stryke meg og kose litt uten å gå "hele veien". Men som sagt, det er jo godt når vi er i gang ( selv om det var bedre før) og jeg vil jo gi han sex. Vi har et supert forhold, jeg har ingen sykdommer eller overvektig el., men jeg er 75 % student i tillegg til 60% jobb pluss hus og 2 barn ( en som er oppe 3-4 ganger om natta), så kan det ha noe med at kroppen bare er sliten...? Trimmer et par ganger i uka og føler meg fin, men.. Noen som er i lik situasjon eller kan gi meg noen tips el? Kan det være p-pillene? Kan spiral hjelpe? Lurer på om jeg skal bytte.. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå