Gå til innhold

Normal hjertefrekvens på foster?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var nylig hos legen hvor det ble målt hjerterytmen til babyen min. Det var på 159.. Jeg syntes det var ganske mye, ettersom det var 144 sist.. Men jeg vet ikke hva som er normalt.. Vet dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er unormalt høyt, nei. Da ville hun henvist deg videre

Skrevet

Det varierer, men det er veldig fin hjertefrekvens på babyen din, for den skal ligge mellom 140 og 160 :) De kan fint ligge over eller under bare ikke over lang tid....

 

Øker den til 180-190, skal målinger taes. Om den ikke går ned innen 2 timer, blir det ul-undersøkelse og spørsmål om å sette igang eller utføre et keisersnitt.

Skrevet

En venninne av meg ligger alltid opp i den frekvensen..har til og med vært opp i 175 ..

Så slapp helt av :) Babyen har nok akkurat trimmet litt inni magen din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...