Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Jeg var nylig hos legen hvor det ble målt hjerterytmen til babyen min. Det var på 159.. Jeg syntes det var ganske mye, ettersom det var 144 sist.. Men jeg vet ikke hva som er normalt.. Vet dere??
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Tror ikke det er unormalt høyt, nei. Da ville hun henvist deg videre
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Det varierer, men det er veldig fin hjertefrekvens på babyen din, for den skal ligge mellom 140 og 160 De kan fint ligge over eller under bare ikke over lang tid.... Øker den til 180-190, skal målinger taes. Om den ikke går ned innen 2 timer, blir det ul-undersøkelse og spørsmål om å sette igang eller utføre et keisersnitt.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 En venninne av meg ligger alltid opp i den frekvensen..har til og med vært opp i 175 .. Så slapp helt av Babyen har nok akkurat trimmet litt inni magen din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå