Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Jeg har prøvd alt utenom å kaste ham på dør. Jeg elsker ham, men er redd det ikke er nok lenger hvis det ikke skjer noe. Han har nå vært sykemeldt lenge, og det ser ikke ut til at han kommer seg i jobb med det første heller. Han viser ingen interesse for oss lenger, han oppfører seg som en helgepappa. Han lar ungene styre, og holder ingen rutiner. Skal han legge ungene, så legger ham dem alltid en time for sent fordi de ikke vil legge seg og jeg sitter igjen neste morgen med sure unger. Hvis jeg jeg spør hvem som bestemmer så bare smiler han. Han oppfører seg som om han bor på hotell, og ber jeg ham om å gjøre noe så er han plutselig så dårlig, eller så glemmer han det. Jeg er fremdeles glad i ham, men kjenner at jeg blir bare mer og mer irritert, og klarer ikke lenger å være nær ham. Kommer han for å gi meg en klem, så dytter jeg ham bort. Lei av å bli skuffet hele tiden, men vet ikke hva jeg skal gjøre. Han vil ikke prøve samlivsrådgivning, tror ikke han har oppfattet at vi faktisk har et stort problem. Føler det ofte slik at han holder ut alt fordi han vet at med hans helse så har han ikke sjanse til å ta seg av ungene om vi bryter opp, så da blir de hos meg hele tiden. Har dere noe tips til hva jeg kan gjøre for å få ham interessert i oss igjen?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Rådet mitt er: hiv han på dør, så kanskje han innser etter en stund hva han har mistet. Om ikke, er det hans tap. Du og barna kan ikke leve sånn. Hvilken rett har han til å stjele barndommen fra barna sine og år av livet ditt. Jeg lover deg at det aldri vil forandre seg så lenge han bor sammen med dere ihvertfall. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå