Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Inspirert av et annet innlegg her, og av artikler om temaet: Det at kvinner helst ikke bør måle 80 cm rundt livet, er det ikke veldig mange som måler mer enn det, selv når de er normalvektige? Jeg er, etter en lengre, "flink" periode, omsider tilbake til trivselsvekta (66 kg fordelt på 170 cm), men livvidden er 78, altså så vidt under maks. Jeg føler meg slank, og synes en øvre grense på 80 virker lite. Så derfor: Hva måler dere rundt livet (nevn gjerne også høyde og kilo)?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 "Det at kvinner helst ikke bør måle _mer enn_ 80 cm rundt livet", skulle det selvsagt være.
Tante Blås Squaw Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Ikke pokker om jeg vil måle elendigheten i cm også, det holder å vite at kiloene ligger rundt 100. Savner den gamle figuren min, jeg *sukk* 93 - 68 - 93, det var tider, det! ;o)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 men jeg tror mange måler feil. midjen er jo så vidt meg bekjent på det smaleste, altså rett under ribbene.. Jeg pleide måle rundt navelen og hadde en forferdelig livvidde.. He he.. Men når jeg måler på rette plassen blir det langt under 80 hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå