Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Hvordan går parforholdet? Mannen min sluttet for 2 år siden fordi han innså at han ble for avhengig, men i dag så fortalte han at han hadde bestilt den nye versjonen og skal begynne igjen. Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Er så frustrert.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Min samboer spilte WOW for 2-3år siden. Men jeg krevde at han sluttet, da han ofte satt lenge på kveldene med dette. Aldri spilt det siden heldigvis. Det sier seg selv at når man har familie så kan du ikke sitte med det der spillet der!! Er mange som er blitt avhengig av det....
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 En MANN som spiller WOW? Vil vel ikke akkurat kalle det en mann, forvokst guttunge kalles det.... Jeg bor ikke med en som spiller, men jeg kjenner mange som spiller. Pga at jeg ser hvor avhengige de blir, hvor enspora når det kommer til samtaler de blir, og hvor likegyldige de blir til alt annet rundt dem har jeg bevisst valgt ut en mann som IKKE spiller, og heller aldri kommer til å få interesse av å spille. Jeg hadde forberedt meg på mange ensomme kvelder fremover om jeg var deg....
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Eventyr/rollespill på nett. Tull og vas
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 Samboeren min spiller Wow, det synes jeg er helt fint. Ser ikke hvorfor det skal sees på som bortkasta tid, når man hverken synes fotball, hest, jakt/fisk, lesing o.l er bortkasta. Jeg har overhodet ingen interesse av det, orker ikke sette meg inn i det, men klarer absolutt se at han trives med det. Synes det er helt topp at han har en hobby som holder han opptatt og som han er sosial gjennom. Han snakke rmed kompisene sine over nettet mens han spiller. ikke bare om spillet, men om hverdagen, jobben, meg og alt annet mellom himmel og jord. Ser at det er viktig for han å få den tiden foran skjermen. Personlig synes jeg det er litt sneversynt å si at dette er menn som ikke har vokst opp, bortkasta tid, søppel and so on, som jeg så ofte hører. La gutta ha hobbyen sin, de trenger litt tid for seg selv på samme måte som vi:)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 Takk 17:43. Jeg trengte å høre disse ordene, men jeg lurte nesten på om det var mannen min som svarte, for det er akkurat de meningene du kommer med nå som har sier! Mannen min jobber innen databransjen og er en leken person. Jeg syns jo mye er artig og jeg viste jo at han alltid ville være en spilleglad person når jeg valgte å gifte meg med han. Jeg sliter bare med å respektere dette Wow spillet pga negativ erfaring. Håper bare man kan forandre seg, at han ikke blir like hekta igjen..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #8 Skrevet 14. januar 2011 Jeg spiller selv, og så lenge det ikke tar over livet ens så er det jo en glimrende hobby. Alle hobbyer har jo potensiale til å bli altoppslukende. Du hører jo om de som konstant er på jakt eller fisketur og, sant?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #9 Skrevet 14. januar 2011 Tror du kan ta det helt med ro, dersom du begynner å synes det blir mye så kan du jo snakke med ham om det. Min har iallefall ingen problemer med å gå bort fra spillet når jeg ber ham om det, og han har spilt i åtte år!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #10 Skrevet 14. januar 2011 For noen år tilbake var jeg sammen med en som spillte wow - det endtei et stykkt brudd fordi han brukte alt for mye tid på å spille. Datanerder er virkelig turn off for min del..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #11 Skrevet 14. januar 2011 Min mann spilte wow. Gjør det fremdeles litt innimellom. Han har i perioder vært så avhengig at han satt spillet foran familien... :S Jeg satt foten ned og sa at jeg har ingenting i mot at han spiller, men han må kunne ha tid sammen med meg og sine to snart tre barn og. Hender jeg spiller selv innimellom, så jeg ser hvorfor han liker spillet. Men jeg har av og til uker og måneder mellom hver gang jeg logger meg på, og spiller som regel ikke lenge. Om jeg spiller er det etter barna har lagt seg. Nå er mannen min i an avperiode. Selv er jeg så trøtt pga graviditeten at jeg hadde ikke hatt noe i mot at han spilte. Men han liker ikke den nye versjonen av spillet som er kommet ut, og han har etter hvert opplevd at det er mange tullinger, deprimerte folk, folk med angst for den virkelige verden eller unge folk som tror de vet alt bedre enn andre. Men sånn er det vel gjerne. Men som sagt, jeg er ikke i mot at han spiller, så lenge han og kan sette av tid til oss, og ikke sier vi må være hjemme til kl 5 eller hva nå for noen tidspunkt han sier, så han kan spille...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #12 Skrevet 14. januar 2011 Du kødder?? Min mann spillte det for noen år siden, dvs når vi leide leilighet sammen. Han innså til slutt at han holdt på å miste både meg og kameratene hans, pga han brukte all sin tid på det dritspillet. Dvs med en gang han stod opp - ofte tidlig, og helt til han la seg. Når han kom hjem fra jobb så var det rett på WoW. Heldigvis sluttet han, for jeg var på nippet til å forlate ham. Hva du skal si?? Spør han om han husker hvor ille det ble sist, hvordan det gikk ut over forholdet! Dummeste ideen hans er å begynne igjen! Få ham vekk fra det eller stikk.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #13 Skrevet 14. januar 2011 hehe jeg som spurte hva wow er. jeg er alenemor så jeg visste ikke hva det var. følte meg litt dum som ikke visste det, men kan skylde på at jeg ikke har kjæreste hehe. takk for oppklaring
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #14 Skrevet 14. januar 2011 spør han da, hva som skjer med barna og familien om du satte deg ned med et pc spill og var like utilgjengelig som han. dere er vel 2 om barna. fint at han har hobby men da kan han enten bruke den i mindre grad eller ha en hobby han kan ta med hele familien på... ellers kan det faktisk ødelegge familien..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå