Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Nei, det syns jeg ikke! :-) Ungen kommer jo snart! (husk at du ikke orker å gjøre så mye de siste ukene).
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Tenker at man må jo fordele utgiftene på flere lønninger.. Skal til IKEA og må reise over fjorden for å komme dit, i morgen. Har en sjømann så jeg må nytte meg mens han er hjemme.. Venter jeg til slutten av svangerskapet så er jeg vel altfor stor og tung til å orke noen runder på ikea vil jeg tro...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Ja ikke sant Da peiser jeg over til ikea i morgen med god samvittighet
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 Er 27 uker og har handlet det meste:-) siste tiden er tung å dra på shopping:-)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 Jeg handlet "alt" i uke 32 når jeg var gravid med første og da følte jeg at jeg var sent ute i forhold til andre, så uke 26 kan umulig være så tidlig:-)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #8 Skrevet 14. januar 2011 Jeg synes ikke det Jeg er 24 uker, og vi skal kjøpe noe utstyr imorgen, siden vi har funnet noe vi uansett skal handle, som er på salg i januar. Og som flere sier, greit å spre utgiftene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå