Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Skal på helgetur til sverige om noen uker. Noen som har tips til hva man bør kjøpe som er billigere? Tenker da ikke på kjøtt (bare Gilde som duger her i huset) Noen med tips? Vi har stor bil og greit med lagringsplass hjemme.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Utenom kjøtt kjøper jeg farris (ramløsa) på boks, kaffe (Løfbergs, den er best!), toalettpapir, tacosaus og lactacyd. Ikke så mye med andre ord, det går jo mest i kjøtt....
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Vi bruker å kjøpe brusbokser, kyllingfileter, juice. Masse kjøtt, men det skulle ikke dere, hehe.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Vaskepulver, alkohol, snus, beiken, kalkun, kjøttdeig, , tacokrydder, diverse andr krydder, pynt og tilehør til div.bakst, frosne bære og frukt. Det er iallefall det det går i hos oss:) Samt at jeg kjøper noe sminke og andre "jentegreier". Og mat til hunden da.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 Godis, brus, vaskepulver og innimellom skyllemiddel. Må bare skrive dette til dere som har baby som bruker babysemp, ferdigblandinger koster 7,90 i Sverige altså, før kursen! I Norge koster de 13-14 kr...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #8 Skrevet 14. januar 2011 Vi bruker å kjøpe ost. Det går mye av det her hjemme, og de har både gode og billige oster i Sverige.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #9 Skrevet 14. januar 2011 Brusbokser, hundemat, toalettpapir, pizza, juice, taco-ting, frosne grønnsaker, godterier, potetgull, bacon, pålegg, melk, frukt, grønnsaker, slike ferdigretter, såper. Og MASSE kjøtt da :-) Må bare spørre; hvorfor er det kun Gilde som duger?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #10 Skrevet 14. januar 2011 Hamstra som regel barnemat på glass når jentungen fortsatt spiste det! Halve prisen på det der borte.. Pasta! Røyk Alkohol Sånne french hot dog brød, de er såååå gode Ost hamburgerdressing og sånn mc'ern ost jeg syns er så god!! Ja handler litt av hvert egentlig;) Tar liksom handelen når jeg først er der.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #11 Skrevet 14. januar 2011 Vi pleier innimellom og ha en harrytur til sverige. Vi kjøper som regel røyk,redbull, capri sonne, kjøtt og godteri og sånn stor boks med tacokrydder. dette er ting vi bruker en del og som er mye billigere der enn her i norge. Har du barn vil nok capri sonne være stas;)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #12 Skrevet 14. januar 2011 Neida, sikkert mye annet kjøtt som er bra, men har drevet med produksjon selv og alltid levert til Gilde.. Så er på en måte "egne" varer. Nesten som å banne i kjerka å ta med noe svensk bacon hjem da, liksom HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå