Gå til innhold

Hva hamstrer man på harryhandel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på helgetur til sverige om noen uker. Noen som har tips til hva man bør kjøpe som er billigere? Tenker da ikke på kjøtt (bare Gilde som duger her i huset)

Noen med tips? Vi har stor bil og greit med lagringsplass hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utenom kjøtt kjøper jeg farris (ramløsa) på boks, kaffe (Løfbergs, den er best!), toalettpapir, tacosaus og lactacyd. Ikke så mye med andre ord, det går jo mest i kjøtt....

Skrevet

Vi bruker å kjøpe brusbokser, kyllingfileter, juice.

Masse kjøtt, men det skulle ikke dere, hehe.

Skrevet

Vaskepulver, alkohol, snus, beiken, kalkun, kjøttdeig, , tacokrydder, diverse andr krydder, pynt og tilehør til div.bakst, frosne bære og frukt. Det er iallefall det det går i hos oss:)

Samt at jeg kjøper noe sminke og andre "jentegreier". Og mat til hunden da.

Skrevet

Alkohol, snop, brus bokser, osv

Skrevet

Godis, brus, vaskepulver og innimellom skyllemiddel.

Må bare skrive dette til dere som har baby som bruker babysemp, ferdigblandinger koster 7,90 i Sverige altså, før kursen! I Norge koster de 13-14 kr...

Skrevet

Vi bruker å kjøpe ost. Det går mye av det her hjemme, og de har både gode og billige oster i Sverige.

Skrevet

Brusbokser, hundemat, toalettpapir, pizza, juice, taco-ting, frosne grønnsaker, godterier, potetgull, bacon, pålegg, melk, frukt, grønnsaker, slike ferdigretter, såper. Og MASSE kjøtt da :-)

Må bare spørre; hvorfor er det kun Gilde som duger?

Skrevet

Hamstra som regel barnemat på glass når jentungen fortsatt spiste det! Halve prisen på det der borte..

Pasta!

Røyk

Alkohol

Sånne french hot dog brød, de er såååå gode ;)

Ost

hamburgerdressing og sånn mc'ern ost jeg syns er så god!!

Ja handler litt av hvert egentlig;) Tar liksom handelen når jeg først er der.

Skrevet

Vi pleier innimellom og ha en harrytur til sverige. Vi kjøper som regel røyk,redbull, capri sonne, kjøtt og godteri og sånn stor boks med tacokrydder.

dette er ting vi bruker en del og som er mye billigere der enn her i norge. Har du barn vil nok capri sonne være stas;)

Skrevet

Neida, sikkert mye annet kjøtt som er bra, men har drevet med produksjon selv og alltid levert til Gilde.. Så er på en måte "egne" varer. Nesten som å banne i kjerka å ta med noe svensk bacon hjem da, liksom ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...