Treningsmamma har født ♥ Skrevet 16. januar 2011 #26 Skrevet 16. januar 2011 Spekemat, upasteriserte oster, rødt kjøtt!! Trening får jeg heldigvis til forsatt
Lillepusen-78 Skrevet 16. januar 2011 #27 Skrevet 16. januar 2011 Mange gode forslag her, gitt.... - trening/gå lange turer - leke "normalt" med sønnen vår - rødvin - brie/fetaost - sove på magen/ryggen - bli meg selv igjen, rett og slett ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå