LilleMamsen Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Noen som aner om de virkelig er gigantiske i str??? Har en gutt som er liten 104 nå, prøvde Reimadresser og fikk beskjed om å kjøpr str 110. Fant Ticket på salg (hurra og rasket med meg den siste i str 110, men ser nå at den ser veldig stor ut..... Huffda Venter i spenning på at poden kommer hjem til prøving. God helg
-carina- Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Jeg har en gutt som er en liten/middels 104, han har 104 i Ticket-dress, passer ganske så godt. Så kan hende 110 er litt stor, men beina blir jo holdt oppe av skoene da, og da har du dress til neste år også... ;o) Hvor fant du de på salg? (Burde handle til neste vinter...)
Gjest Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Hehe.... Nå er vel i grunnen ikke det noe stort problem, da.... Han vokser vel inn i den? Det hadde i grunnen vært dummere hvis dressen var for liten..........
LilleMamsen Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2011 Nei da, ikke verdens undergang med for stor dress hadde bare gledet meg til en dress som passet i år. Junior Barneklær (i Oslo-området (Sandvika, Storo, Manglerud, Lillestrøm) har både Ticket og Reima til 30% nå.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 Ja, Ticket er STORE i størrelsen... Hadde en i str 80 som sikkert tilsvarer 86/ 92 i vanlig størrelse...
MintCondition Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 Jenta mi som er 5 år og 112 cm lang passer fint i sin T2H i 104 enda faktisk.
Gjest To små gull♥ Skrevet 14. januar 2011 #8 Skrevet 14. januar 2011 Jeg kjøpte til min gutt i fjor, da var han ca 90 cm og jeg kjøpte 98. Passet helt greit, litt stor, men ikke så han svømte i den. Nå er han 99-100 cm, og den passer enda, men begynner å bli litt knapp. Håper den varer hele sesongen. Jeg syntes ikke de er noe større en reima sine.
August gull Skrevet 15. januar 2011 #9 Skrevet 15. januar 2011 Ser det er mange som har eller vil ha Ticket dressene :-) Er alle så fornøyd med dem? Har hatt Reima til mini nå i vinter, men han har slitt hull på den...
gossegass Skrevet 15. januar 2011 #10 Skrevet 15. januar 2011 Liker Ticket bedre. Ser ikke slitt ut noe sted etter en halv sesong så langt. Tykkere og stivere enn Reima, passer derfor kanskje bedre fra to, to og et halvt år
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. januar 2011 #11 Skrevet 15. januar 2011 Jeg liker Reima bedre til 2-åringen min, synes Ticket-dressen er litt for stiv og tung. Men den er mer slitesterk enn Reima, så passer sikkert bra til litt større, mer aktive barn.
LilleMamsen Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #12 Skrevet 16. januar 2011 HI her.... hihi dressen var aaaltfor stor- så den blir tatt frem igjen til neste år. Har prøvd Reima i samme str tidligere, og den var mer riktig, så mitt inntrykk er at Ticket er større i str enn Reima. Har brukt Reima til Lillegull hittil, og vært ganske fornøyd, men ser nå, når han er 3 år og veldig aktiv, at dressen fort blir slitt på knærne. Har venninner med samme erfaring som synes Ticketdressene er mer slitesterke. Er visst mer vannavstøtende og, og det er bra for Reimas synes jeg blir fort våte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå