Gå til innhold

Bind eller Tamponger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker du, og hvorfor liker du det best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mooncup! Jeg synes bind og tamponger er ekkelt.

Skrevet

Tamponger.

Bind lukter rekesaft og Mooncup var bare ekkelt, ekkelt, ekkelt!

Skrevet

Bind fordi jeg syns menssmertene ble verre med tampong. Har ikke prøvd mooncup.

Skrevet

Tamponger, uten tvil!

Med bind "smører" man jo gøgga utover :-S

Mooncup høres veldig ekkelt ut.

Skrevet

Tamponger.

Føler meg tryggere og renere med tamponger enn med bind.

Skrevet

Menssmertene mine ble mye mindre med mooncup. Og blør mindre og glemmer at jeg har mensen egentlig. Så jeg går ikke tilbake til tamponger. Billigere er det og ;-)

Skrevet

bruker mooncup, og kan bruke tøybind en gang i blant

Skrevet

Mooncup???

Jeg bruker bind.

Skrevet

Jeg har brukt tamponger siden jeg var 13, og kommer nok til å fortsette med det frem til overgangsalderen. Følte meg skitten/ekkel med bind, og det gnikset/satt ikke bra! Tampong merker jeg ikke en gang... Blir vel litt bind bruk etter fødsel, men det må man kunne leve med :)

Skrevet

Nok en gang. Mooncup, kommer aldri til å bruke noe annet. Mindre og kortere blødninger, mindre smerter, mindre søl en tamponger. Og til dere som synes det er ekkelt, det er mindre ekkelt enn tamponger som jeg brukte før. Har aldri brukt bind.

Skrevet

Jeg har brukt tamponger i alle år, men byttet nylig til bind, da jeg synes det luktet så lenge etter mens når jeg brukte tamponger, og det begynte å bli en plage. (Det kan jo gjerne komme av at jeg ofte glemte at jeg hadde mens, og tampongen ble sittende litt for lenge før jeg kom på at det var påtide å bytte) Mye bedre nå når jeg er gått over til bind.

Skrevet

Jeg får ikke til å sette på plass tamponger jeg=( Har prøvd noen ganger, men da blør jeg bare gjennom etter en liten stund...

Så her går det bare i bind

Skrevet

Ingen av delene. Synes Lunettekopp er uovertruffen. Mindre blødninger, mindre menssmerter og mindre styr.

Skrevet

hva er mooncup? har stort sett gått gravid eller ammet siste 5 årene, dette har jeg ikke fått med meg ihvertfall, noe nytt?

Skrevet

Det er et lite silikonbeger som du setter inn som samler opp blodet. Tømmes og vaskes etter behov. Kokes eller sprites ved endt menstruasjon og oppbevares til neste gang.

Skrevet

bind for å unngå infeksjoner

tampong bare ved vannaktivitet

Skrevet

Keeper (det samme som mooncup), og av og til bind. Aldri, aldri tamponger. Jeg skjønner ikke helt hvorfor noen synes mooncup er "ekkelt", mens tamponger ( klorbleka bomull, kjemikaliefremstilt viskose) er sååå hygienisk og delikat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...