Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Min mor begikk selvmord i 2008, og etter å ha lest liknende historier som hennes i dagbladet denne uken søker vi nå pasientskadeerstatning. Gruer meg til å skrive søknaden, det kommer til å rippe opp i ting
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 På hvilket grunnlag skal dere søke pasientskadeerstatning? Er det sykehuset sin feil at hun begikk selvmord? Var hun feilmedisinert?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Jeg lurer også på hvorfor dere skal søke... er det ment for pårørende, da?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #4 Skrevet 15. januar 2011 Jo, pårørende kan søke. Hun hadde et ambulerende psyk.team hos seg som lovte pappa at de skulle ta henne med seg. De løy, lot henne være alene og så var hun død uner 12 timer senere. Hun hadde en lang psyk. historie med flere forsøk og ínnleggelser bak seg de siste årene, dette kjente de selvsagt til. De var fra DPS hvor hun hadde vært pasient i mange år. HI
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #5 Skrevet 4. mai 2013 Hei, jeg kom over innlegget ditt da jeg søkte på Google. Jeg har også mistet min mor ved selvmord, og det under svært kritiske forhold med psykiatrien involvert. Jeg har etter forslag/innrømmelse fra sykehuset søkt NPE. Så jeg lurte på hvordan dette gikk for deg. Anonym poster: 8ecdb78a17ad10436be620f74ef92a9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå