Gjest Sekretøsa Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Får man kjøre inn og ut av byen? Det står at de har sperret av innfartsveier.... Noen som vet?
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Jeg bor her og mannen min sa at de har stengt av sentrum hvertfall. Mer vet jeg dessverre ikke... Bare håper de tar han gærningen snart..
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Ja, det regner jeg jo med at de har gjort. Det er jo det beste. Huff, ja.... Håper han blir tatt, og at det går bra med de skadde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå