Gå til innhold

Noen kreative sjeler her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage sånn bursdagsdekorasjon til barnehagen. Der hvert barn har et bilde og det står navn og bursdag. Tenkte på ballonger laget av ark med snor på også bildet av hvert barn i en ballong med navn og dato.

Noen som har noen andre ideer? Hva har de i deres barnehage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din idè høres mer enn bra nok ut! :)

Har sett akkurat slik variant i en av barnehagene jeg har vært i.

Ellers har jeg også sett et hvor det er tog med vogner...

Skrevet

Det har nok vært forskjellig fra barnehage til barnehage, tror nok jeg best likte larven i den ene barnehagen. Den hadde larvehode, og kroppen bestod av sirkler med bilder av barna og bursdag. Vi brukte sånn borrelås til å henge fast bildene, det var temmelig praktisk siden vi da kunne bytte ut bildene etterhvert.

Skrevet

Nå vet ikke jeg helt hva sønnen min sin barnehage har, men jeg husker jo de vi hadde selv (og har, selv på vgs). Vi hadde et tre med epler, der det sto bursdagsdikt eller sånn på stammen, og hvert barn hadde hvert sitt eple.

Vi hadde selvfølgelig larven, tog, ender, blomster og en gang på vgs hadde vi en dyrehage med maange dyr. Vi valgte hvert vårt dyr, og laget det selv (bare hodet, hos de fleste) og skrev på.

Skrevet

Bursdagskroner i sølv eller gull med bilde av barnet og dato.

Skrevet

Der jeg jobbet laget vi en collàge med et landskap med skyer, forskjellige dyr, biler, trær +++ Et barn var skyen, noen var trær, en var sola og så holdt de små skilt der det stod bursdagen :-) Ble veldig stilig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...