Gå til innhold

Treff for mars/april-magene i Stavanger -3 februar-


susiQ

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

 

Takk for i går, det var hyggelig! :)

 

Ser ingen grunn til å vente med å sette opp ny dato for treff, mange travle småbarnsforeldre her ute, så tenkte det kunne være greit med litt god tid :)

 

Denne gangen møtes vi på Egon i Stavanger (adr Strandkaien 2) kl 19.00 torsdag den 03 februar 2011. Du bestemmer selvfølgelig selv om du vil spise eller bare ta en kaffe/brus og en hyggelig prat :) Håper så mange som mulig har anledning til å delta, nye som "gamle" mammamager er velkommen! :)

 

Pga reservasjon er det fint om du melder deg på, og følgende gir beskjed om du må melde avbud. Reservasjonen blir å finne i mitt navn, som er Susanne.

 

Ser fram til å se dere!

 

Mvh Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og takk for sist - d va kjempekjekt :)

 

Torsdag 3.feb passe fint for meg så eg komme :) Har faktisk ikje vært på Egon her ennå så d bler bra!

 

-Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Så kjekt at dere er med!:)

 

har postet meldinngen under Stavanger nå, håper flere ser den og tar turen :)

 

Gleder meg til å se dere neste uke, ha det fint så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Martine og Anne Linn, dere er selvfølgelig hjertelig velkommne! Jo fler, jo bedre! :) veldig kjekt at så mange kunne komme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jente07, det er bestilt bord på Susanne, så du kan egentlig bare gå inn og sette deg når du kommer. Surt vær å stå ute og vente i. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt bord til 11, så da er vi fulltallig:) Så kjekt! Støtter Monica i at det er litt surt vær ute, så det er bare å gå inn og sette seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg til å treffe dere! Litt spent siden eg ikkje kjenne någen...men eg e vel ikkje den einaste! Har forresten termin 30.mars og venter en gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Takk for kjempe koseligt treff! Gleder meg allerede til neste gang! :-D

Kan ikke dere som ikke har profil her inne, lage det så er det lettere å holde kontakten ved PM? :-)

 

Ha en flott kveld videre!

 

-Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går alle gravide damer! Gleder meg til neste møte, og kommer gjerne inn til Stavanger for å treffe den som kjeder seg en formiddag. Kjekt å få seg venninner i samme situasjon som meg selv. Bare si ifra!:)

 

-Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) Det va kjempekjekt å hilse på alle igår:)

Finner gjerne på noe igjen snart:)

Nå har jeg datteren min på 3,5 hjemme.. tror vi skal bake litt boller nå!

 

- Liva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går ja, damer! :) Hyggelig!!

 

Jeg er også med å finne på noe en formiddag dersom det skulle være av interesse, har stort sett fri om dagene ;)

 

Ser fram til neste treff, ha det fint så lenge! Og, kos dere med de voksende magene!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...