Gå til innhold

Han hyler høyfrekvent! Gråter ikke. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen er 6 mnd nå. Og han hyler så ekstremt høyt i blant hvis han kjeder seg eller en eller annen grunn(også hvis han er overtrøtt). I blant bare for å høre stemmen sin tror jeg. Men dette har blitt et problem altså. For når vi er på besøk hos noen og han setter i gang så er det ikke ørens lyd i rommet.

For ikke å snakke om når jeg er på treff med barselgruppen. Han skremmer de mindre barna når han setter i gang.

Har noen en baby med lignende problem? Eller hos noen det har løst seg etter hvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er mi jente også. Hun tester stammebåndene og skal alltid rope litt høyere enn andre. Bare radio står på så gjør hun sitt for å overdøve den:-) Det er helt vanlig og de fleste babyer jeg kjenner er slik. Og så går det over etterhvert.

Skrevet

Åh det var godt å høre. Vet du når det begynner å gå over? Det er helt uutholdelig i blant på kveldene. Kveldsstellet krever nesten ørepropper

Skrevet

Hun er 9 måneder nå og blir bare mer og mer høylytt, hehe! "Prater" og hyler i vei. Jeg syns bare det er morsomt selv om det kan være litt slitsomt når man har besøk. Går nok over når ordene begynner å komme. Skulle jeg tro?

Du får holde ut eller gå til anskaffelse av hørselvern:-)

14:20

Skrevet

Hørselvern ja.... ha-ha. Jeg har faktisk skaffet ørepropper. Er bare litt redd hun har adhd eller add. For hun virker jo helt hyper mens hun driver med disse lydene.

Vi får lide i felleskap ;)

HI

Skrevet

Ups... stakkars ungen min. Jeg mente selvsagt han. Skrev "hun" i svaret til deg. Jeg har en eldre datter også, så da surret jeg.

HI

Skrevet

Tror neppe hun har ADHD eller ADD. Hun tester nok bare ut stemmen, volum og ønsker oppmerksomhet, særlig når det er andre som også prater, og så blir de ivrige og tar litt av. Hehe!

Vi får lide i fellesskap, ja:-)

Hilsen hun over (husker ikke kl.slett;)

Skrevet

Gutten min har holdt på slik siden han var 3,5 mnd. Da hylte han ikke så ofte, men veldig, veldig høyt! Nå er han snart 5 mnd og hyler ofte og enda høyere! Har faktisk begynt å få vondt i hodet når kvelden kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...