Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Nå har vi endelig klart å bli gravid. Men gleden mangler. Jeg frykter det som skal skje og det er nesten så jeg angrer på at jeg er gravid. Hvordan i all verden skal dette gå? Kan noen please fortelle meg at dette er normalt? Eller at det bare er hormonene som spiller meg et puss....
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Ok. Jeg tenkte veldig på det når jeg var gravid med nr 1. Var ikke glad i det hele tatt før kanskje ut i uke 25. Angret hele tiden og syns det var ganske tungt. Så gikk det over. Med nr 2 som var helt planlagd var første man 18 mnd da jeg blev gravid. Jeg gråt når jeg fikk svar på testen fordi jeg tenkte bare på hvor sliten jeg var og hvordan i all verden jeg skulle orke være gravid og få en baby til. Men det gikk over etter et par uker. Jeg tror nok det er mye hormoner. Du kommer helt sikkert over det så lenge det ikke er noe andre ting som er feil. Jeg tenker på økonomi eller dårlig parforhold som "ødelegger".
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Jeg lar også redselen overskygge gleden fordi jeg er redd noe skal gå galt. Venter bare på at uke 12 kommer og håper jeg får høre hjertelyden før den tid. Har vurdert tidlig UL, kanskje det kan gi mer trygghet? At man får se om det er hjerteaktivitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå