Nat27 Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Er helt grønn, sorry dumme spm.... Kan sportsdelen ligges helt flatt, og er den vendbar? For å feste maxi-cosi bilsete på understellet trenger man adapter (ikke sant..?). Følger disse som regel med, ev. hva koster det å kjøpe i tillegg? Har lyst på en slik vogn som "ekstravogn". Har en Emmaljunga city cross som jeg er superfornøyd med, men trenger understell til maxi-cosi setet til småturer innom butikk o.l. I tillegg vil jeg ha en vogn som kan brukes lenge (sportsvogn), men som også kan brukes nå når baby er liten- for litt lengre butikkturer. Emmaljungaen er litt slitsom å få inn/ut av bilen og egner seg best som turvogn.. Tenkte også å kjøpe brukt. Kunne egentlig tenkt meg en 4xl, synes det er litt bedre med 4 enn 3 hjul. Noen som selger? Er dette vognen for meg, tror dere?
Babykilo Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Jeg har den og har vært veldig fornøyd. Bruker den til 2.mann nå. Ja, sittedelen kan legges flatt og er vendbar. De dingsene til å feste bag eller bilsete fulgte i vårt tilfelle med bagen, mulig de må kjøpes i tillegg hvis man ikke har den. Pluss: den er nett, enkel å håndtere, lettsvingt, passer fint i bil, god komfort for små og store barn. Minus: liten plass i kurven under, har opplevd at den har veltet to ganger med veske på styret og vognen framovervendt, da er den baktung og må passes litt på. Jeg har tenkt å legge Dreamibagen ut for salg, men vil beholde vogna, sorry. :-)
Nat27 Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2011 Tusen takk for veldig konstruktivt svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå