Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Noen som har hatt/har dette? Jeg fikk det etter at jeg ammet sønnen min. Da var det 6 år siden jeg hadde lagt inn silikon. Det er kun i det ene brystet og det er ordentlig vond. Brystet er hardt og klumpete og verker innimellom. Noen som vet hva det koster å få fikset dette? Og er det koplisert i forhold til en vanlig silikonoperasjon? Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Høres ut som brystbetennelse .¨Gå til legen !
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Det er ikke brystbetennelse, det er 2 år siden jeg sluttet å amme:) Har lest på nettet og det er helt klart hard kapsel.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Første annie her . Ikke for og skremme deg, men jeg hadde også en hard kapsel i brystet 2 år etter at jeg sluttet og amme . Tok mamografi 2 ganger og de fant ingen ting . Plutselig ble den kapselen en stor kul på str med en appelsin og det gjorde fryktelig vondt . Det viste seg at jeg hadde brystbetennelse og måtte operere og ligge med dren . Har et stort og langt arr på ene brystet og kan sansynlig vis ikke amme pga at de måtte kappe melkegangene . Så gå til legen ,spes om det gjør vondt .Fikk beskjed av legen på sykehuset at det ikke er uvanlig at man kan få brystbet selv om man ikke ammer .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå