Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Det er jo knallvær ute og eldste har sagt at han vil gå på ski og ake idag... Tror ikke skolen kommer til å sette pris på at jeg møter opp midt i timen å sier " Hei, nå skal jeg hente sønnen min fordi vi skal på aketur fordi mamma skal jobbe i hele helga og det er spådd skikkelig drittvær... "
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 skole er obligatorisk så du må nok pent la være. ikke alltid man kan gjøre ting man har lysst til dessverre
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Skulen slutter om en halvtime, klarer du ikke vente til da? =) Hva med å pakke utetøy og en sekk med god mat og drikke å stå utenfor når de er ferdige?
Serial mom Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Kanskje du kan dra den gode, gamle "bestemor er død..."-skrøna? ;-))
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Vår skole er ikke ferdig før kl 14 så må tøyle meg litt... Ellers så kan jeg jo dra "bestemor er død... igjen..." LOL!!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 Gjør alt klart, kok kakao, pakk appelisner og kvikklunsj og evt, litt niste, sitteplater og ekstra votter. Finn frem akebrett og alt som trengs, så er du HEEELT klar når skolen er feridg!! HA en fantastisk dag!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 Dra og hent de, de får et minne for livet. Den gangen mamma hentet oss fra skolen for å ake.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #8 Skrevet 14. januar 2011 Minne for livet?? Det var nå og ta hardt i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå