Gå til innhold

Legger jeg for mye i det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går hadde vi besøk av ei felles venninne. Ho er ei samboeren min traff via nette før han traff meg, de hadde noe på gang den gangen, men i følge de hadde de ikke sex, bare roting. Uansett det er fortiden, men kjente det stakk litt i går da ho var her. Ho begynte å prate om at det er lenge siden ho har hatt sex osv osv. Og samboer fyra oppunder med å kødde om sexlivet hennes og ho kødda med. Problemet mitt er vel det at i min verden kødder en ikke på den måten han gjorde uten at det ligger ett ønske om sex der. Han sier det ikke betydde noe å var bare kødd, men jeg kjenner det svir likevel. Mannen har ikke hatt interresse for sex med meg siden sommeren, ble feit når jeg var gravid og har fortsatt 12 kg for mye. Vet jo at han synes ho er attraktiv og at ho finner han attraktiv ettersom de har en fortid. Ho skulle og vise meg ett bilde av seg selv i noe sexy undertøy ho hadde kjøpt, dette bilde vist ho og min samboer som kom med komentaren "nice".

Er det jeg som legger for mye i det og overreagerer når jeg føler det gikk for langt og ble såra over at de satt sånn og kødda uten å ense at jeg var der engang? Er mest skuffa over samboeren min, føler at i hvertfall han burde latt være å oppføre seg sånn. Og når han er sånn ,med meg tilstede, hvordan er han da når jeg ikke er der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun høres nå litt teit og selvopptatt ut som viser bilder av seg selv i undertøyet. Og skjønner godt at du ikke liker situasjonen. Hvordan endte dere opp med å ha henne som felles venn?

Skrevet

Høres ut som at du kanskje har lagt litt mye i dette, men uansett så føler du det jo slik!

Det er ikke sikkert du ville regert i det hele tatt, dersom forholdet deres var som før, altså i forhold til det manglende sexlivet deres.

Snakk med han!

Kom til bunns i hvorfor dere ikke har sex.

Er han fortsatt glad i deg?

Kanskje er det han som føler at det er DU som ikke vil?

En ny start er på sin plass nå. :)

Skrevet

Stygg oppførsel, jeg hadde blitt lei meg...og så hadde jeg blitt sint!

Snakk med ham, forklar hva du føler og hvorfor!

Dersom han bare blåser i det du sier bør du kanskje vurdere om dere bør være sammen.

Skrevet

Vi endte opp med ho som felles venninne fordi de var gode venner da jeg traff han, og etter å ha vært endel på fest sammen med ho og finne på andre ting sammen med ho har ho da blitt ei venninne av meg også.

Har prøvd å prate med han om det med manglende sex i forholde, men han har vist bare ikke lyst og ork. Han sier det ikke er meg som er problemet og det er vist heller ikke noe annet som plager han. Det er i hvertfall hva han sier. Men en mann mister ikke sex lysta i over ett halvt år uten videre, og når det og traff på den perioden hvor jeg hadde lagt mye på meg og fortsatt har en del kilo for mye, så er det logisk å tenke at han ikke tenner på meg pga de ekstra kiloene.

Skrevet

Hun høres ikke smart ut. En man-eater uten sosiale antenner.

Det er så mange damer som tror de er Guds gave til menn, også de opptatte.

Men han virker nå litt fjomp han fyren din og da. Ja takk, begge deler!!

Ikke en fyr jeg hadde sendt på guttetur med lett hjerte. Hørtes ut som han er litt slesk han og.

Skrevet

Ikke just ei jeg ville kalle ei god venninne da. Hva er poenget med å vise bilde av seg selv i undertøyet???? Fjortis!

Jeg har ei venninne som også kan være litt flåsete sånn. Liker å vise seg litt, få komplimenter og slikt. Tenker at det må være en grunn for det. Og dårlig selvtillitt/ selvbilde må jo definitivt spille inn.

Hun sa en gang til meg at hun skulle ønske at mannen hennes kunne bli flinkere til å gi henne komplimenter, noe han ikke gjorde.....Så derfor begynte hun å "gjøre seg litt til" for min mann bl.a. for å få komplimenter. Hva er greia med de som holder på sånn egentlig? Tror de virkelig de får ærlige "svar" på spørsmål som: " Åh, jeg er så tykk." eller " Åh, jeg har så små pupper, har en stygg kropp". Hva svarer man da? " Ja, du har egentlig det" ????? Nei, man er jo høflige da. De fleste iallefall.

Nei, ekte komplimenter kommer helt av seg selv, uten hint om både det ene og det andre! Synes synd på sånne mennesker, og blir flaue på deres vegne....

Du kan ikke bare si til henne at hun virker litt i overkant interessert i oppmerksomhet fra typen din da? Bare si det rett ut? Da skjønner ho fort tegninga iallefall, og at hun er avslørt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...