Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Ja, klart det. Har hørt om små som heter det, men det er ikke vanlig i dag, og det kan være en fordel det.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Ehm..er du seriøs?? Såklart en gutt kan hete Morten. Det er et guttenavn. Min sønn heter Morten. Han er riktignok 16 år nå, men en gang var han en liten gutt!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Morten er et kjempe fint navn! Kall han det! Ser for meg en fin, liten norsk gutt! Heia Morten!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå