Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Etter ett år sammen bestemte vi oss for å flytte sammen, forberedte dette godt med barnet mitt, vi flyttet til en annen by og det er mye nytt for datterne min, men vi har bodd her i en måned nå og hun virker til å kose seg både i nye bhg og fått nye venner... Hun spiser mye mer enn hun gjlorde før, får mye oppmerksomhet fra oss og fått et flott soverom hun liker godt.. Men hun liker ikke at mamma sover sammen med den nye kjæresten, hun liker ikke at han klemmer meg ( vi må gi klem til hverandre i smug).. Ser hun det blir hun veldig lei seg og sint, sier vi får ikke lov.. Hun kommer inn på soverommet om natten og sier hun liker ikke at jeg sover der og ber meg sove med henne i sengen hennes.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre i denne situasjonen, venner hun seg til dette?? Jeg har vært alen emed henne siden hun var baby, hun blir nå 5 år ...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Har ikke vært i samme situasjon selv, men er litt redd for å havne i den en gang i fremtiden da jeg også er alene med et barn som selvsagt er veldig knyttet til meg og vant til å ha meg helt for seg selv! Nå når dere har gått til det skrittet å bli en familie, så er det selvfølgelig en omstiling for alle. Tror det viktigste er at du og samboeren din har et felles mål om å gjøre dette på best mulig måte og ikke lar henne kontrollere dere. Kanskje det kunne hjulpet med litt kvalitetstid mellom datter og stefar, så de kan knytte egne bånd - kanskje det kan myke opp situasjonen litt? En måned er jo ikke lang tid med tanke på hvor stor omstilling det har vært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå