Gå til innhold

Hyler som en stukken gris ifbm legging....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kan holde det gående i timesvis. Han nekter å sove. Begynner å bli ordentlig frustrerende. Han er 1.5 år, og dette begynte for et par uker siden.

Er det bare trass og vranghet? Hva gjør man da evnt?

Tviler på han er sjuk, var hos legen og alt var bra der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være trass, men kan også være han har blitt mørkredd o.l.

I den aldreren skjer det masse oppi hodet til de små så er mange mye inntrykk å bearbeide.

Min har lagt seg greit hver kveld siden dag 1. Bare lagt henne i sengen for så å gå ut av rommet. Så sovner hun av seg selv uten en tåre.

Men ved ca 20 mnd alder begyte hun å hyle hysterisk når vi la henne i sengen. Hun er veldig flink å snakke så når jeg spurte henne hvorfor hun gråt så sa hun at det var "møkt og veldig kummelt" og "mamma passe på". Så da koste jeg med henne på fanget og hun klamret seg til meg. Etter noen dager la jeg henne i sengen og strøk på henne og sang. Og noen dager etter det var hun trygg igjen og sovnet av seg selv igjen.

Man merker fort om det er trass... Da blir de ofte blid og forøyde når man tar de opp og begynner å prate og leke ;) Og så har de mer sinteskrik ;) Det har jeg vært igjennom med førstemann. Da gikk vi inn hvert 2-5 min og sa god natt. Etter noen dager ga han opp og la seg fint igjen.

Skrevet

Min er mer sånn ja, blir veldig blid når han får komme opp i fanget og illsint hvis vi ignorerer ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...