Gå til innhold

Ny dato for treff: onsdag 2. februar :)


Frøkna vårbarn 2014

Anbefalte innlegg

Meld dere på så ser vi hvor mange som kommer. Det blir jo uansett mange flere treff utover våren og det er alltid noen som ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdager er den eneste dagen mannen jobber sent... Men da får jeg satse på neste gang, hvis det blir en annen dag enn onsdag.

Kan jo prøve å få noen til å hente frøkna i bhg. Skal sjekke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært veldig koselig og vært med dere. men jeg jobber her mandag og onsdag kveld... så hvis dere fnner enn annen dato blir jeg med :) hvis dere ikke tar et treff seinere med tir eller tordag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et litt dumt spm, men hvem kan være med? Er det en fast gruppe som er med eller. Venter 1 mann 5 mars..bor i Akershus.. (lørenskog/høybråten) Kunne gjerne tenkt meg å vært med på treff;) hvor mange har dere vært før på slike treff? Virker som om dette var kjent for mange..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle kan være med! Vi har hatt et treff tidligere, og da var det vel stort sett termin i mai, juni, juli om jeg ikke tar helt feil, men mars-mager er også hjertelig velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært uka før eller uka etter så hadde jeg blitt med! :) Men gubben jobber til kl 23 hver dag den uka, så da blir det verre ang barnevakt.... :( Men men, bedre lykke neste gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å komme med.

Jeg skal på et styremøte i Oslo i fra 16 - 18 samme dag, og mannen min har et styremøte kl 19 samme dagen.

Men skal høre med svigers om de kan sitte her med sønnen vår.

Det hadde vært morro å være med.

Jeg vet når vi næremer oss om jeg får barnevakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at vi blir en gjeng denne gangen også! Jeg venter til det nærmer seg med å bestille bord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

 

Jeg får dessverre ikke vært med denne gangen, vi reiser til Thailand den dagen... Kos dere masse iallefall, så håper deg formen er bra jenter!

(UL siden sist - gutt i vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.:)

Hadde vært veldig spennende å være med:).

Hva er det dere gjør ? og er det slik at alle kjenner hverandre godt fra før av?...

Litt skummelt å være ''ny'' et sted der alle kjenner hverandre:S =P..

Har foresten termin i april..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...