Gå til innhold

Ultralyd i dag! (samme som på 2. tri)


Frøkna vårbarn 2014

Anbefalte innlegg

Måtte bare betale 100 kr (i stedet for 600 som de egentlig sa) så jeg var jo kjempefornøyd, hehe. Tok vel ul i kanskje 5 minutter, men fikk i alle fall sett en aktiv liten krabat på ca 12+2 uker :) 5.7 cm lang :) Bankende hjerte, to hjernehalvdeler, fin nakkefold og to armer og to bein :)

 

Ny termin er da 29.7.11 (jeg hadde 24.7.11), så er fortsatt et julibarn, med liten margin ;)

 

Hadde med meg søstra mi siden sambo skulle jobbe. Sambo ble såååå glad da jeg ringte og sa at alt var i orden, han gleder seg mer enn meg tror jeg til å bli pappa igjen, og han som ikke skulle ha barn for 3-4 år siden, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var hos Lillestrøm gyn klinikk, de ligger på Åråsen. Det er Dr Heggelund som jeg trodde jeg skulle til som mange skryter av, men han har visst trappet ned så jeg fikk en annen som jeg tror het Nylund? Uansett, han hadde fått null info om meg før jeg kom inn så da jeg sa jeg var ca 12-13 uker så sa han "åh, er du gravid?" hehe. Så jeg ble litt paff og sa " ja, jeg håper da det". Virker som det er vanligst å gå dit før man er gravid feks for å sjekke at alt er bra eller for å sette inn spiral etc.

 

Uansett, det ble ganske hyggelig likevel og jeg fikk sett det lille nurket mitt. Ble satt tilbake 5 dager, men det går jo fram og tilbake nå i begynnelsen uansett. Var en aktiv liten krabat som sparket med beina og veivet med armene :)

 

Da jeg ringte og bestilte time sa de at uten henvisning så betaler man 600 første gangen og så 100 kr hvis man vil flere ganger, så jeg aner ikke hvorfor det bare ble 100 kr, men hey, jeg klager ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...