Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Er det ok med chips, dip og oppkuttede grønnsaker. Og velkomstdrinken?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Høres veldig bra ut. Evnt frukt hvis det er på sommeren!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Ville kanskje hatt noe tapas der også. Kan evt bestilles fra catering, om man ikke lager det selv.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Spørs helt når på dagen bryllupet holdes, og hvor lenge denne ventematen skal vare... Er vielsen kl 11 har folk som regel spist frokost før de kommer, og trenger ikke så veldig mye mer enn litt snacks frem til middag. Er vielsen i lunchtider ville jeg kanskje satser på litt snitter etc. I bryllup midt på sommeren med godt vær kan oppkuttet frukt og mye drikke (ikke nødvendigvis alkoholholdig) være mer enn nok til varme gjester, men igjen, avhengig av tider og lengde på ventingen. Det er ingenting som er verre enn folk som går sultne rundt og gnager på saltstenger fordi det ikke er tatt hensyn til at de ikke skal være med på bilder og sånt. (Har selv stått i finstasen og spist pølse i en bod på vei mellom vielse og mottakelse) Dette kun fra en gjests perspektiv, har (enda) ikke giftet meg:) Kos deg videre med planleggingen!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 chips er litt kipt vel...? Da ville jeg heller gått for frukt... chips er sånn øl mat for meg... =) velkomstdrink; champange!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 kommer helt ann på hvor lang tid det er mellom vielsen og middag. Vi hadde canapeer, men vi hadde flere timer mellom vielse og middag (fotografering + litt opplegg osv). Vi var i ett bryllup hvor det "bare" ble servert jordbær og champange. det fungerte helt fint for det var bare 1,5 time mellom vielsen og middagen. I et annet pryllup vi var ble det samme servert, men da var det mer enn 3 timer mellom vielse om middag. da var det litt snevert med bare jordbær....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå