Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Mest sannsynlig men ikke noe vi bør spekulere i.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 10.07 - du spekulerer jo så det holder! Det er mange, mange årsaker til at mennesker dør brått, alt fra infeksjoner som blir komplisert, sykdommer man ikke visste man hadde osv. Jeg tror ikke det var overdose som han døde av.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Nei, klart. Ikke noe man bør spekulere i. Men skjønner ikke hvorfor det skulle være noe som bevisst holdes tilbake, da det i seg selv fører til spekulasjon og rykter... Var det en utilsiktet overdose kan man like gjerne si det, tenker jeg. Ikke noe skam i det.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 Den 26 år gamle rapperen fra Bergen.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 Tipper det, ellers hadde det vel stått i artiklene om han hva han døde av?! De pleier jo ikke skrive hva det er om det er selvmord ol.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #8 Skrevet 14. januar 2011 Ja, men jeg sa jo at vi ikke bør spekulere i det ikke at ikke jeg gjorde det! Du er vel enig i at vi ikke burde det?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #9 Skrevet 14. januar 2011 Trodde han hadde sluttet med dop jeg? Det kom iallefall frem i media på den tiden han var med i norske talenter..at han hadde begynt et nytt og bedre liv... Huff da..stakkars den lille sønnen:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå