Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Har i sikkert minst 1 år, slitt med noe rart.Det begynner med litt ubehag i bryster,under den venstre puppen kan vi si. Så øker det,til slutt er det kjempe vondt.Det føles som en som stikker deg med en nål,så blir det verre å går over til "krampe" Har slit med sterk hodepine i 3 døgn nå,om det har noe med saken å gjøre. (hodepinen min forverer seg når jeg reiser meg opp, Når jeg har fått disse "anfallene " om vi kan kalle dem det,så har jeg alltid vært brisen. Men igår var første gangen jeg fikk det edru. (trodde dette kom kun når jeg hadde drukket alkohol å røykt)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Trådstarter her ; Jeg er ikke gravid,selvom jeg er på bim..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Tja, umulig for oss å svare på. Siden du har hatt dette i et år er det nok ikke noe akutt farlig, men jeg ville tatt kontakt med lege og fått det undersøkt.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Takk for svar . Kan dette være muskler som er i klem? Har fybromyalgi. Føles som at jeg får problemer med å puste, begynner svakt ,så kan det bli verre.På det verste så må jeg ha en pose å puste i..Prøver å være rolig ,pga pusten osv.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 sleit oxo med noe lignende, viste seg å være mitral hjerteklaff prolalps. Altså at den ene klaffen ikke lukket seg helt og skapte en bistrøm tilbake i kameret. Ikke farlig i mitt tilfelle men ubehagelig.(min søster derimot har det samme og der er det så alvorlig at det er snakk om operasjon, hun går på betablokker). Jeg har i tillegg hypertensjon (blodtrykksfall) da jeg reiser meg. Ser "stjerner" og blir svimmel/uvel. Noe som oxo ikke var så uvanlig så hjertespesialisten. Ellers så hadde jeg vel i 4 lange år problemer med "kramper"/stikkende smerte i hjertet( trodde jeg), men det viste seg at dette kom fra stress og musklene strammer seg. Hadde en voldsom stressende og krevende hverdag. Men etter noen timer hos psykolog(pga møtte veggen) så har jeg ikke lenger disse smertene! Så vil absolutt anbefale deg og oppsøke lege enten det er stress eller noe fysisk galt. Kjenner godt uroen for at det skal være noe galt med hjertet. Det i seg selv kan jo forverre tilstanden. Var livredd for å dø fra barna mine. Så gikk med masse bekymringer ang dette. Håper du finner ut av det, masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 Kontakt legen din, BIM er absolutt ikke stedet å søke medisinske råd... Skjønner at du kanskje ikke har så lyst, men ville du virkelig slått deg til ro med at en "anonym" sa at dette overhodet ikke er farlig og du bare kan slappe av?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 Trådstarter ; Har en bim på 37, så er ganske stor. Veier 94 kg, er kun 160 høy. Lagt på meg minst 12 kg på under 1 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå