Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Nå får han guttedrømmen sin oppfyllt! Eneste skår i gleden er at han må til Usa og ta deler av utdanningen, slik at jeg og poden ikke får sett han på noen måneder:( Noen her som har menn som er flygere?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 For å lage nok et skår i gleden, er det ikke sikkert at dere kommer til å se ham så ofte når han er ferdig utdannet heller. Det er en jobb som innebærer ganske ugunstige arbeidstider. Ikke noe jeg ville ropt hurra for om det hadde vært min mann.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 ..og en jobb med masse lekre damer som legger seg etter og vil ha kloa i akkurat DIN mann! (les:flyvertinner)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Mannen min er helikopterpilot, han flyr i Nordsjøen. Han har drømmejobben nå, men det har vært en lang vei dit. Og det er veldig vanskelig å få jobb i den bransjen også. Mange av de han gikk på skole med jobber ikke som pilot idag, de får ikke jobb.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Mannen min jobber forresten 14-14 turnus, og han er mye hjemme:) Mye mer enn om han hadde hatt en 8-4 jobb. Anonym 14.06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå