Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Føles ut som jeg snart dør av kjærlighetsorg. Noen som har noen gode råd/ tips til hvordan jeg kommer meg videre?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Huff, så leit... Kjærlighetssorg er veldig vondt, og man må faktisk bare ta tida til hjelp. Det tar den tiden det tar å komme seg videre. Men det er viktig å ikke "grave seg ned" i sorgen, prøv å finn på morsomme ting med venner eller familie. Dra på shopping, kino, inviter til jentekveld, se en god film og vær sosial og aktiv. Det er mitt beste tips.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Vet hvordan du har det:( Jeg tenker at det er lov til å være knust og lei seg et par dager (deppe, høre på deppesanger, ligge i senga med ansiktet boret ned i t-shirten hans osv. osv.), så må man prøve å gå videre selv om det ikke føles ut som at verden kan stå helt til påske. Gjør ting som er godt for deg. Vær mye sammen med venner, gå ut, gå på kino, unngå trist musikk og andre ting som minner deg om ham, tren, gå turer, gå på byen, bake, male, ommøblere, dra på en reise om du har tid og penger og alt annet som gjør at du tenker på andre ting. For meg hjalp det å tenke at jaja, om noen måneder fra nå så føles det helt sikkert mye bedre. Har vært gjennom det akkurat selv, og jeg hadde seriøst glemt hvor jævlig vondt det gjør når man ligger der med et hjerte som føles ut som det er 10 nummer for stort for kroppen. Mange varme klemmer herfra. Det går over, livet går videre, men det ER skikkelig vondt.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Forbered deg på at det tar tid. Da det sto på som verst for megleste jeg at det tok to år og for min del stemte det bra. Etter to år begynte det å løsne og gradvis bleknet det etter det. Jeg klarte ikke å bryte kontakten, men har fortsatt et vennskapsforhold med vedkommede. Tror kanskje det går fortere om du kutter kontakten totalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå