Gå til innhold

Maria Amelia er egentlig ikke hennes ekte navn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

... dvs hun har i tillegg opptrådt med falskt navn!

Angivelig fordi hun "likte det navnet bedre..."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hennes egentlig navn har jo ikke vært noen hemmelighet. Selv bruker jeg et kallenavn i stedet for mitt laaaange navn som jeg ikke gidder stave til folk. Antar at du nettopp så dette på nrk, men stod jo i avisene i går. Madina heter hun egentlig.

Skrevet

enig med HI, da burde hun jo omtales med det ekte navn..

Skrevet

Så dum du er HI. Trodde du Maria hadde søkt til UD med falskt navn? Hun har brukt et annet navn i pressen. Wow, ja, nå må hun sendes ut fordi hun ikke ønsket at hele norge skulle få navnet hennes.. Old news.

Skrevet

Ja, DET var virkelig noe å henge seg opp i.

Hadde hun fått papirer kunne hun jo ha skiftet navn som hvem som helst kan, men det fikk hun altså ikke.

Skrevet

Men hun er jo kjent som Maria Amelie. Tror f.eks. ikke folk bryr seg om de ekte navna til Drillo, Pink, Lady Gaga osv når de snakker om dem. Om hun hadde vært norsk statsborger så hadde hun jo mest sannsynlig byttet navn til å hete nettopp Maria Amelie, men det kan hun ikke, og hun sender jo ikke akkurat søknad til Russland.

Kjæresten og vennene hennes kaller henne Maria Amelie, så helt unaturlig at pressen plutselig skal bruke Madina Salamova eller Maria Bidzikoeva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...