Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Dvs hun spiste ikke diarebleia til frokst, den kom ved frokostbordet, og var såpass flytende at hun sa "det kom tiss!" Må jeg holde henne hjemme, eller kan hun gå i bhg? Fin form ellers.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Du må selvfølgelig holde henne hjemme
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Hold henne hjemme. Det er det samme som ved oppkast,48 timer.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Jeg ville holdt hun hjemme ved diare. Det kan jo være omgangssyke og det er veldig smittsomt. Ikke alle som kaster opp når de har omgangssyke.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 håper du tuller, selvsagt skal du holde henne hjemme... og hadde det vært bhg-dag i morga skulle du holdt henne hjemme da også selv om hun er i kjempeform i hele dag...tenk bittelitt på de andre også og ikke bare på deg selv!!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 Jeg holder henne hjemme, men bhg sa at hun kunne komme om hun var i fin form ellers, for de satte grensa ved 3 diarebleier hvis allmenntilstanden var ellers fin.. Så sånn er det, tydeligvis forskjell fra bhg til bhg da. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå