Gå til innhold

Flott at Maria Amalie blir sendt ut :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er kjempe flott at hun blir sendt ut, ikke noe personlig mot henne men hun har tross alt levd ulovlig i Norge i 8 år.

At hun har valgt å stå frem med sin historie og skrevet en bok om det er kjempe fint, men hvis hun får bli så vil politiet, UDI og politikerene få det veldig vanskelig med å sende andre kriminelle og ulovlige innvandrere tilbake til sitt hjemmeland.

Sier ikke at hun er kriminell men hun er ulovlig.

Vet mange mener at eks Krekar og flere burde også bli sendt ut, de blir de til slutt.

Men Marie Amalie er fra Russland. Ikke er hun politisk flyktning, ikke er det krig i Russland selv om det er Mafia og fattigdom.

Så jeg støtter 100% at hun blir sendt hjem med første fly.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår grunnen for utkastelse, men du er bra blåøyd om du mener det ikke eksisterer politiske fanger fra russland, bare fattigom og mafia. Du vet lite om Russland.

Skrevet

Tross alt levd her ulovlog i 8 år? Hva med vår godeste Mullah Krekar? Du synes kanskje det er flott at han lever som en konge i landet vårt også?

Skrevet

Hun kom hit som barn og har ingen tilknytning til Russland.

Skrevet

17år er ikke et barn!

Barndommen er Finland, og hun kan tross alt ikke bli forfulgt i Russland.. Nei send henne hjemme fort som f*** sett en mælepil for hvordan slik adferd behandles så vi får en slutt på dette

Skrevet

Jo, man er barn til man er 18. Men det er sant at hun var nærmest voksen da hun kom til Norge, likevel var hun et barn.

Hun har ikke hatt tilknytting til Russland siden hun var 12 år, og det blir jo halve livet.

Skrevet

08:14, er det automatikk i at hvis man mener det var riktig å sende ut Amalie, så mener man at det er fint at Mullah Krekar får bli???

Eller kan det hende at man mener at Mullah Krekar også bør bli sendt ut av landet? Syns innlegget ditt er helt intetsigende.

Det går uansett ikke å an å sammenligne de to sakene. Krekar risikerer dødsstraff hvis han blir sendt hjem, så Norge har ikke LOV til å sende ham hjem (selv om det kanskje hadde vært det beste for verden for øvrig...). Amalia risikerer ikke dødsstraff.

Skrevet

Helt enkelt og greit bør alle som oppholder seg ulovlig i landet bli kastet ut!

Skrevet

Er enig med 9.39

Neste gang er det en annen jente, et barn osv..men typisk Norge..så milde vi er her...ikke rart mennesker komme hit! De vet at Norge synes såååå synd i alle..irriterer meg...vi kan ikke ta inn alle og beholde alle de ulovlige!!! hallo, på tide Norge våkner opp.

Skrevet

OK, ikke barn da, men mindreårig. Hun har uansett ingen tilknytning til Russland, hun var jo bitteliten da foreldrene tok henne med derfra (antakeligvis hadde de en utmerket god grunn til å gjøre det også, Russland er ikke akkurat noe stjerneeksempel når det gjelder menneskerettigheter).

Skrevet

Jeg er ikke blåøyd, men Maria Amelie har faktisk oppholdt seg ulovlig i Norge i 8 år!!

Nei jeg syns ikke at Mulla Krekar eller andre kriminelle skal få lov til å være her heller, syns de og burde bli sendt hjem!

Maria Amelie har hatt sjanser og muligheter for å søke om oppholds tilatelse i Norge men har valgt å ikke gjøre det. Man kan ikke få i både pose og sekk!

Hvis hun får bli, så kommer alle andre til å mene at de og burde få bli.

Jeg syns heller ikke at hun dama (narverud?) burde fått oppholdstilatelse, selv om hun var gift og hadde et barn. Søker du ikke, eller søker for sent så må du ta konsekvensene av dine valg.

For livet handler om valg, hvilket du tar er opp til deg selv!

HI - som er lovlig utlending i Norge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...